De installateurs

 

Wij helpen u graag en het liefst zo snel mogelijk. Daarom hebben we hier een aantal vragen & antwoorden voor u op een rij gezet. Kijkt u even of u daarmee verder kunt.

https://intratone.nl/document/installatie-handleidingen/

Deze code vindt u terug op de productpagina’s in onze catalogus.

Het is niet mogelijk om een simkaart van een andere provider te gebruiken. Onze intercoms en toegangscontrolesystemen zijn alleen compatibel met de door ons geleverde simkaarten.

Wij versturen geen losse kleine onderdelen. Een defect product dient in zijn geheel te worden teruggezonden voor reparatie.

Ga naar de centrale unit en klik op ‘Configureer mij’. Hier kunt u het volume aanpassen en een aantal andere basale configuraties uitvoeren. Update de installatie om de verandering door te voeren. Het volume kan hiernaast ook direct op het intercompaneel worden gewijzigd, via het installatiemenu.

Onze producten kunnen niet op Wi-Fi worden aangesloten. De app werkt wel op Wi-Fi en daarmee kan men video-oproepen ontvangen.

De ontgrendeltijd kan alleen op de centrale unit worden veranderd – deze kan niet op afstand via de portal worden veranderd. De procedure is terug te vinden in de producthandleiding.

Het beste is om de module aan de buitenzijde van het gebouw en minimaal 2 meter boven de grond te installeren. Vermijd plaatsing in een kelder of een metalen kast.

De standaard garantietijd voor Intratone-producten is 3 jaar. Sommige specifieke pakketten hebben een langere garantietijd van 10 jaar.

Ga in de portal naar de residentie en klik op de HF Mini. Klik vervolgens op ‘Toevoegen’ achter ‘Gecodeerd toetsenbord’.

1. Module bijwerken via het portaal Als de module niet bijwerkt en het blokje zwart is, volg dan deze stappen: - Ga naar de beheerspagina en open de betreffende residentie. - Klik op “Centrale units”. - Klik op het telefoonnummer van de module. U komt nu op het scherm van de centrale. - Aan de rechterkant ziet u drie knoppen: Registreren, Verwijderen en Bijwerken. - Klik op Bijwerken om de module bij te werken. 2. Mogelijke oorzaken als de module nog steeds niet bijwerkt Netwerkprobleem: - Verplaats de module om een betere netwerkverbinding te krijgen. - Gebruik een externe antenne voor een sterker signaal. Stroomprobleem: - Controleer of de voeding correct is aangesloten. 3. Laatste controles - Controleer of de D+ en D- pinnen (die als differentieel paar dienen) goed zijn aangesloten. - Verifieer dat de serienummers overeenkomen met de producten. - Controleer de ontvangst van de GSM-module.

“Mijn Intercom” app handleiding

Handleiding