Wij helpen u graag en het liefst zo snel mogelijk. Daarom hebben we hier een aantal vragen & antwoorden voor u op een rij gezet. Kijkt u even of u daarmee verder kunt.
Wanneer u de App gebruikt, drukt u op de groene knop om de deur vrij te openen. Wanneer u de App niet gebruikt en een (bel)oproep ontvangt van de intercom, dan drukt u op * (Sterretje).
Met de app: “Mijn intercom” op uw mobiele telefoon of tablet.
Er is geen limiet aan het aantal apparaten. U hoeft ze alleen maar te registreren met hetzelfde telefoonnummer, het primaire nummer dat u aan uw beheerder heeft gegeven. Ook de beveiligingscode tijdens de installatie wordt naar dit primaire nummer gestuurd.
Al deze toestellen gaan dan tegelijk over en het eerste toestel dat opneemt, kan de oproep ontvangen en reageren.
Dan ontvangt U een audio-oproep in plaats van een video-oproep.
Nee, de (prive) telefoonnummers van de bewoners zullen niet zichtbaar zijn op het intercom paneel.
Voor het gebruik en de juiste werking van een Intratone intercoms is per woning minstens één telefoonnummer nodig. De bewoner kan kiezen tussen een vast nummer en een mobiel nummer.
Ja, die kunt u hier digitaal bekijken:
https://intratone.nl/document/handleidingen/
Nee, die heeft u niet per se nodig. Bewoners kunnen ook de vaste lijn gebruiken. Via de vaste lijn kunt u echter alleen wel audiogesprekken van de intercom ontvangen.
Om de app te gebruiken, en om videogesprekken te kunnen ontvangen, heeft u wel een smart device nodig (tablet of smart phone).
U kunt twee telefoonnummers registreren – een primair nummer en een secundair nummer.
U zult contact moeten opnemen met uw woningbouwvereniging of de beheerder van het gebouw. Zij zullen uw telefoonnummer kunnen toevoegen en/of aanpassen.
U ontvangt een melding 2 seconden nadat het gesprek op het paneel is gestart. Als er een vertraging is, kan dit te wijten zijn aan een slecht 4G- of wifi-signaal.
Ja. Bij de instellingen van de Intratone app, moet je “Automatisch antwoorden” op “uit/off” zetten.