De beheerders

 

Wij helpen u graag en het liefst zo snel mogelijk. Daarom hebben we hier een aantal vragen & antwoorden voor u op een rij gezet. Kijkt u even of u daarmee verder kunt.

Hier kunt u een goed overzicht voor het gebruik van de beheer website vinden: https://intratone.nl/document/beheer-website-handleiding/

Ouderen kunnen oproepen beantwoorden met de toestellen van hun voorkeur: de vaste telefoons, mobiele telefoons of smart devices. We hebben hier folders voor beschikbaar met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Zo kunnen klanten comfortabel de deur openen zonder er naar toe te hoeven gaan.

Bewoners hebben nog steeds de mogelijkheid om een interne eenheid te gebruiken. Vaste lijnen kunnen worden geprogrammeerd als een intern toestel. Daarnaast hebben bewoners ook de mogelijkheid om een mobiele telefoon te gebruiken.

Voor de HF-mini kan een mobiele sleutel worden ingevoerd zonder landcode. Bij het invoeren van een telefoonnummer is het namelijk vooral zaak dat de laatste 9 cijfers er correct in staan. Is het nummer inclusief landcode dus te lang om in te voeren? Dan kan deze landcode dus rustig worden weggelaten.

Om uw antwoord op een enquête te bevestigen, moet u een de Intratone Badge gebruiken. Sommige fobs van andere fabrikanten kunnen ook worden gebruikt – neem contact op met Intratone Support voor meer informatie.

Ja, onze toepassingen zijn uitermate geschikt voor mensen met een handicap. Wanneer een bezoeker belt, hoeft de bewoner niet meer naar de binnenpost te rennen om de oproep te beantwoorden. Met Intratone kunnen bewoners hun intercom overal beantwoorden. Ze zijn vrij om hun eigen apparaten te gebruiken om te zien wie er voor de deur staat en de deur te openen, ongeacht of ze thuis zijn of niet. Voor toegangscontrole kunnen bewoners handsfree zenders gebruiken om de voordeur binnen een bereik van 1 meter te openen zonder dat ze de deur met een sleutel hoeven te ontgrendelen.

“Mijn Intercom” app handleiding

Handleiding