Heeft u een bezoeker gemist, wilt u uw toegang beheren, of heeft u andere vragen over onze systemen? We helpen u graag en het liefst zo snel mogelijk.
Daarom hebben we de meest voorkomende vragen en antwoorden hier voor u op een rij gezet. Kijkt u even of u daarmee verder kunt.
Staat uw antwoord er niet tussen?
Dien dan een aanvraag in op de support pagina voor verdere assistentie.
Heeft u een vraag over onze Intercom app? Bekijk deze video dan eens voor wat tips & tricks:
Dit is een besluit van de netwerproviders. 2G is een dertig jaar oude technologie. In de VS is 2G lang geleden al uitgezet en wordt 3G uitgefaseerd. Europa, waaronder Nederland, loopt achter. Inmiddels zijn ook de Nederlandse providers overstag gegaan.
KPN heeft aangekondigd het 2G-netwerk per 1 december 2025 uit te schakelen, terwijl Vodafone zijn netwerk tenminste tot eind 2026 actief houdt. Odido heeft 2G al in juni 2023 uitgeschakeld.
KPN zet zijn 2G-netwerk uit omdat steeds minder burgers 2G gebruiken en al internetten en bellen via 4G of 5G. Daarnaast stelt Vodafone dat er nog maar minimaal gebruik wordt gemaakt van 2G voor data of belverkeer.
Als uw GSM-module(s) vóór maart 2021 in gebruik zijn genomen werken die alleen op het 2G-netwerk, en zullen vervangen moeten worden.
Als beheerder kunt u het beheersplatform www.intratone.info raadplegen of neem contact op met uw installateur om dit te bevestigen.
Nee, helaas kan dit niet.
Abonnementen zijn gekoppeld aan de verouderde 2G-modules. Omdat de nieuwe modules gebruikmaken van het 4G-netwerk, is het technisch niet mogelijk om het bestaande abonnement over te zetten. De overstap naar een nieuwe 4G-module biedt echter veel voordelen, zoals verbeterde connectiviteit en toekomstbestendigheid.
Als u op een toets op het toetsenbord van uw telefoon tikt, vangt ons systeem het signaal op dat door uw telefoon wordt verzonden.
Het gaat om ‘DTMF’ dat voor elke toets een ander geluid produceert. U moet dus eerst nagaan of uw telefoon op deze modus is ingesteld, die ook wel toonkiezen wordt genoemd, en of uw telefoon een geluid afgeeft als u op de toetsen tikt.
Als dat het geval is, moet u navragen aan uw beheerder welke toets er voor het openen is geprogrammeerd (standaard betreft dit de *(sterretje) toets).
Er is waarschijnlijk iets misgegaan bij de configuratie van de app, wellicht heeft u niet de juiste rechten gegeven. U kunt de app eens resetten en opnieuw configureren, neem hierbij als hulp de handleiding bij de hand.
Hier is de procedure om de app te resetten:
1. Open de Intratone App en ga naar “Mijn gegevens”.
2. Klik daarna op “Mij uitschrijven”.
3. De-installeer de applicatie.
4. Stel opnieuw in.
5. wees er zeker van om alle configuratie te accepteren
Het kan maximaal 24 uur duren na een nieuwe registratie voordat u een videogesprek kunt ontvangen.
Heeft u een