Bij Intratone stopt onze service niet na de verkoop. Met onze aftersales-dienst zorgen we dat uw toegangs- en intercomsystemen optimaal blijven werken. Van ondersteuning en onderhoud tot updates en probleemoplossing: wij staan klaar om u en uw gebruikers te helpen.
Mocht er iets mis zijn met uw Intratone product, neem dan altijd eerst telefonisch contact met ons op. Wordt er in overleg een rechtmatig defect vastgesteld? Dan ontvangt u direct een aftersales-ticket en starten we het proces op.
Hieronder tonen we precies hoe dit proces verloopt, afhankelijk van uw situatie.
Stuur nooit iets op zonder eerst telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen bepalen wat de juiste vervolgstap is.
Na uw telefonisch contact met onze support afdeling volgt de procedure één van de volgende twee routes in het proces:
Volg deze stappen als uw intercom of module door onze support afdeling is beoordeeld en geschikt is bevonden voor een reparatie.
Volg deze route als een specifieke module verloren, gestolen of onherstelbaar beschadigd is.
Als u een Scroll Intercom aan het repareren bent, wilt u een van onze tijdelijke vervangingssets gebruiken om de toegansgbeveiliging draaiende te houden. Deze set bestaan uit zowel een Intracode intercom als een compatibele achterplaat en vormen een universele oplossing die werkt met alle bestaande Intratone-installaties.
U kunt deze sets op de gebruikelijke manier bij uw leverancier bestellen. En wanneer het werk is voltooid, kunt u de set gereed houden voor toekomstige oproepen.
Productcode: (12-0214 & 01-0201)
Als u een intercom met (bel)drukknoppen aan het repareren bent, zoals de DINA bijvoorbeeld, kunt u nu eenvoudig zelf-reparatiesets bestellen. Hieronder staan de productcodes voor alle modules;
Cameramodule: SAVKIT-AUDVID-3
4-knops label module: SAVKIT-4BP
Toetsenbord module: SAVKIT-CLAV3
Proximity-lezer module: SAVKIT-LML-EU
Download het retourformulier of bespreek uw vraag direct met onze supportafdeling. We staan voor u klaar.