Wij begrijpen dat de overgang naar een nieuw netwerk vragen kan oproepen.
Daarom hebben we de meest voorkomende vragen en antwoorden rondom het einde van het 2G-netwerk hier voor u op een rij gezet.
Kijk even of uw vraag hier wordt beantwoord.
Staat uw antwoord er niet tussen?
Onderaan deze pagina vindt u het supportformulier waarmee u eenvoudig een aanvraag kunt indienen voor assistentie. Wij komen dan zo snel mogelijk, maar zeker binnen twee werkdagen bij u terug.
Controleer eerst of uw module een 2G-module is en of deze vervangen moet worden. Dit kunt u doen via het Intratone-beheersplatform.
Belangrijk: U heeft beheerdersrechten nodig om toegang te krijgen tot deze informatie. Weet u niet wie de beheerder is van uw module? Neem dan contact op met uw installateur of beheerder van het systeem.
Plan vervolgens de vervanging van de module in. Weet u niet meer wie uw installateur is of kunt u deze niet meer traceren? Bekijk hier dan de lijst met gecertificeerde Intratone partner installateurs.
Laat de vervanging van de module uitvoeren tijdens het jaarlijkse onderhoud van uw poort, hek of ander systeem. Op deze manier hoeft de installateur geen extra ritten in te plannen, wat u geld bespaart en de installateur tijd.
Zet de gegevens (badges, handzenders, Mobile Keys) eenvoudig over van de oude naar de nieuwe module via het beheersplatform www.intratone.info.
Vul deze gegevens in, en alle informatie wordt automatisch overgezet naar de nieuwe module.
Omdat het in te bellen telefoonnummer van de module verandert, is het belangrijk dat u de Mobile Key-gebruikers op de hoogte stelt van het nieuwe te bellen nummer.
De laatste stap is dus om de Mobile-Key gebruikers van de module te informeren over het nieuwe telefoonnummer om open te bellen.
Let op: Dit is alleen noodzakelijk voor gebruikers van Mobile Key. Voor handzenders en badge-nummers blijft alles ongewijzigd als u de gegevens heeft overgezet.
Handig om bijvoorbeeld via E-mail of Whatsapp te delen met iemand.
Download